sobota, 6 kwietnia 2013

The Versatile Blogger.

Heloł... *fanfary* zostałam nominowana do The Versatile Blogger!
Czuję się fajna xD
Bardzo dziękuję za nominację~! Przy okazji chcę przeprosić za tak długą nieobecność... ._. Rozdział 4 mam już dawno skończony, ale po prostu nie chciało mi się go wrzucić ; _ ; Przepraszam, jeszcze dzisiaj go dodam. Tymczasem...


Zasady:

- Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
- Pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu,
- Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
- Nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
- Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

7 faktów:

1. Uwielbiam yaoi *-*.
2. Mam ksywkę Czołg xD.
3. Nie cierpię matmy.
4. Zaczęłam się interesować Azją po obejrzeniu Naruto.
5. Jestem kompletnym nołlajfem. 
6. Moje ulubione zwierzęta to alpaki i pandy.
7. Chciałabym mieć żółwia xD

Strasznie lamerskie, ale ciężko wymyślić coś lepszego, gdy potrzeba xD

Nominowane blogi:
1. sosorrybutiloveyou.blogspot.com
2. powerkpopff.blogspot.com
3. keepcalmandloveexo.blogspot.com

I... to tyle xDDD
Nie no, naprawdę to wszystko z mojej strony. Wiem, że miało być 15 blogów, ale nie przychodzi mi na myśl nikt inny. Wybaczcie ; _ ;



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz